Objawy przedawkowania albo zatrucia dopalaczami?

Objawy przedawkowania albo zatrucia dopalaczami?

Postautor: osełka » pn maja 08, 2017 9:42 pm

Witam wszystkich rodziców. Mam pytanie tak jak w temacie. Jakiś czas temu zwróciłam uwagę na dziwne zachowanie mojego dziecka. Kilka dni później syn skarżył się na bóle brzucha, zawroty głowy i tym podobne. Nie jestem specjalistką w tym temacie ale wydaje mi się, że może to być właśnie spowodowane jakimiś dziwnymi środkami. Ma ktoś może pojęcie jak to stwierdzić?
Awatar użytkownika
osełka
 
Posty: 110
Rejestracja: wt paź 08, 2013 11:45 am

Objawy przedawkowania albo zatrucia dopalaczami?

Postautor: pałka » pn maja 08, 2017 11:04 pm

Objawów po zażyciu dopalaczy albo innych podobnych środków jest wiele. Najlepiej bedzie jak wejdziesz sobie w internet i znajdziesz gdzie strone poradni to tam powinno być wszystko napisane. Ja osobiście kiedyś szukalam informacji to trafiłam na strone jednej z klinik uzależnień, wejdź sobie na https://www.terapiamlodziezy-oaza.pl/zatrucie-dopalaczami i tam poczytaj.
Awatar użytkownika
pałka
 
Posty: 98
Rejestracja: wt paź 08, 2013 11:47 am

Objawy przedawkowania albo zatrucia dopalaczami?

Postautor: Bistrol » wt maja 09, 2017 1:42 am

Kilka miesięcy temu mój syn miał podobne symptomy. Pół nocy wymiotował, był strasznie słaby, skarżył się na bol w klatce i miał trudności z oddychaniem. Na początku myślałem ze to jakiś zwykły wirus ale po konsultacji z lekarzem i badaniach okazało się ze syn coś wziął i się nie przyznał.
Awatar użytkownika
Bistrol
 
Posty: 31
Rejestracja: śr cze 03, 2015 4:38 pm
Lokalizacja: Bytom

Objawy przedawkowania albo zatrucia dopalaczami?

Postautor: meller » wt maja 09, 2017 2:56 am

W ogóle to tych wszystkich dilerów to powinni zamykać do kryminału bo tylko dziecku krzywdę mogą tym zrobić. Całe szczęście u mnie nigdy nic takiego nie miało miejsca ale wiem że brat przechodził przez to z synem i to nie jest wcale przyjemna droga.
Awatar użytkownika
meller
 
Posty: 127
Rejestracja: wt paź 08, 2013 11:40 am

Objawy przedawkowania albo zatrucia dopalaczami?

Postautor: osełka » wt maja 09, 2017 4:05 am

Rozmawiałam z dzieckiem i przyznało się, że znajomi namówili go na jakieś wystrzałowe pigułki. Byłam u lekarza na konsultacji i na całe szczęście nic się złego nie stało, zwyczajnie organizm odmówił posłuszeństwa i wszystko co wziął to wydalił. A namiary na klinikę z linku na pewno się przydadzą, nie chce aby cos podobnego mialo miejsce w przyszlosci.
Awatar użytkownika
osełka
 
Posty: 110
Rejestracja: wt paź 08, 2013 11:45 am

Objawy przedawkowania albo zatrucia dopalaczami?

Postautor: Kalinka » wt maja 09, 2017 6:26 am

Jeżeli masz możliwość to warto było by się do ich udać z dzieckiem na rozmowę. Mają tam bardzo fajnych psychologów z bardzo fajnym podejściem do dzieci i mimo roznicy wieku dzieci się przed nimi otwieraja. Bardzo pomaga to rozwiązać właśnie problem lezące gdzieś w psychice.
Awatar użytkownika
Kalinka
 
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 03, 2015 4:51 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg


tanie kuchnie katowice częstochowa sosnowiec gliwice zabrze bytom ruda śląska tychy dąbrowa górnicza chorzów mysłowice siemianowice śląskie żory

Wróć do Offtopic

cron